#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

پیام نوروزی دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

عرض سلام و ارادت و ادب خدمت مردم عزیز خراسان جنوبی

قرن جدید را در حالی شروع می‌کنیم که در سال ۱۴۰۰ رخداد های بزرگی در کشور ایجاد شد، ما انتخابات پرشور خرداد ۱۴۰۰ را داشتیم و به دنبال آن، استقرار دولت مردمی، ولایی و ارزشی را شاهد هستیم، در کنار آن تلخکامی هایی مثل ویروس کرونا را در کشور و استان داشتیم و خوشبختانه شاهد حضور پرشور مردم در اهدای کمک‌های مؤمنانه برای کمک و مساعدت به افراد آسیب پذیر در سطح کشور بودیم.
ان شاء الله در سال جدید که با لسان مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شعار سال مشخص می‌ شود، دولتمردان تمام سعی و تلاش خود را برای اجرایی کردن تمام منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) خواهند کرد و قطعاً از موضوعات جدی که از مطالبات رهبری و مردم عزیز کشور و استان است، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی خواهد بود.
ما در سال جدید موضوعات جدی استان را پیگیری نموده و در دستور کار خود قرار خواهیم داد، از موضوعات جدی قیمت‌ گذاری درست محصولات استراتژیک در حوزه کشاورزی است و نیز پرداختن به موضوع معدن که فقط استخراج ذخایر معدنی و صرف خام‌فروشی نباشد بلکه در کنار آن پروژه‌ها و طرح‌های فرآوری ایجاد شده و توسعه یابد.
علاوه بر این برای حل مشکلات جاده‌های مواصلاتی استان و همچنین احداث راه آهن کریدور شمال- جنوب به طور جدی اقداماتی انجام خواهد شد و از همه مهمتر ابرچالش استان و موضوع آب در دستور کار می باشد.

ما سعی می کنیم کادرسازی خوبی صورت بگیرد و نیروهای انقلابی، با استعداد، با ظرفیت، کاربلد، دلسوز و مردمی که دلشان برای مردم و استان می سوزد، بر مسند امور و در جاهای کلیدی، حساس و مهم قرار گیرند که با یک کار تیمی و در رأس آن تأکید حضرت آیت الله رئیسی و بحث خدمت رسانی و کار برای مردم را در دستور کار داشته باشند.
با استقرار نیروهای جدید و تازه نفس، ان شاء الله بتوانیم چرخ توسعه استان را بیشتر از گذشته به حرکت درآوریم تا شاهد رشد و ترقی خراسان جنوبی در رقابت با استان‌های دیگر باشیم.