#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

جزییات توزیع بن اعتباری خرید کتاب از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام شد.

 معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:

وزیع بن اعتباری خرید کتاب از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهراندر راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی، جزییات توزیع بن اعتباری خرید کتاب ویژه اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان سراسر کشور اعلام شد.

محمود رمضانی افزود: اعضای هیئت علمی، طلاب و دانشجویان استان می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ برای دریافت بن خرید کتاب به آدرس ketab.ir مراجعه  و ثبت‌نام کنند.

به گفته وی سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۲۵۰ هزار تومان است که از این مقدار ۶۰ درصد، معادل ۱۵۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۴۰ درصد معادل ۱۰۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت بانک صادرات ایران است.

وی با اشاره به این که سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی نیز ۵۰۰ هزار تومان است، گفت: از این مقدار ۵۰ درصد معادل ۲۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی خواهد بود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این که یارانه خرید کتاب به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند، افزود: متقاضیان فرایند ثبت‌نام را تا دریافت این پیامک «یارانه خرید کتاب روی کد ملی شما شارژ شد» ادامه دهند تا عملیات ثبت نام و خرید قطعی و ثبت شود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ ۱۴۰۰ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.