استاندار خراسان جنوبی گفت: حضور در جمع مردم و بررسی مشکلات به صورت میدانی باید در اولویت کار فرمانداران قرار گیرد.

محمدصادق معتمدیان در دیدار فرماندار سربیشه افزود: فرمانداران باید به سراغ مردم بروند و از نزدیک مسایل و مشکلات را احصا کنند.

وی گفت: با برنامه‌ریزی درست و کار کارشناسی می‌توان مسایل را سریع‌تر و بهتر حل و فصل کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی با تاکید بر ظرفیت مطلوب دهیاران اظهار داشت: با بهره‌گیری از توان و مشارکت مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق روستایی، می‌توان نتیجه مطلوب‌تری را رقم زد.

وی متذکر شد: همراهی، همکاری و وفاق مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در اجرای پروژه‌ها داشته باشد.

معتمدیان گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب اعتبارات، همکاری‌ها و همراهی‌ها، راهکار درست مدیریت و حتی کاهش هزینه‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنانش به نقش نظارتی فرمانداران اشاره کرد و گفت: کنترل و نظارت مستمر، حجم خطاها را کاهش داده و کیفی‌سازی پروژه‌ها را به همراه دارد.

استاندار خراسان جنوبی از پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان سربیشه گفت و یادآور شد: طی یک سال گذشته اقدامات قابل توجهی در راستای رفع نیازهای این شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: توجه به معیشت و اشتغال مرزنشینان، اجرای پروژه مسکن روستایی، تکمیل زیرساخت‌های بازارچه مرزی، ارتقای سطح پوشش فرستنده‌های دیجیتال، بهبود وضعیت راه‌ها، افزایش سهمیه روستاییان در آبرسانی سیار از جمله اقدامات صورت گرفته در شهرستان سربیشه است که مهاجرت معکوس جمعیت به مناطق عشایری، مرزی و روستایی را رقم زده است.

فرماندار سربیشه نیز ضمن تشریح وضعیت موجود از پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در این شهرستان گفت.

محمد محمدی به تلاش مدیران برای سرعت‌بخشی به روند اجرای پروژه‌ها اشاره و بیان کرد: تحقق مصوبات سفر استاندار به این منطقه در اولویت برنامه‌های دستگاه‌ها قرار دارد.

دیدار فرماندار سربیشه با استاندار خراسان جنوبی با هدف تشریح وضعیت موجود این شهرستان مرزی و تبیین برنامه‌های فرمانداری برای سال جاری انجام شد.

مشکلات مردم در رأس برنامه‌های مدیران باشد

استاندار خراسان جنوبی در دیدار فرماندار خوسف هم گفت: مشکلات مردم باید در رأس برنامه‌ها و اقدامات مدیران دستگاه‌ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری مسایل و مشکلات مردم باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و تا حصول نتیجه نهایی با جدیت دنبال شود.

معتمدیان گفت: اجرای به موقع برنامه‌ها و تعهدات، رضایت عمومی را به همراه دارد.

وی توان مردم در زمینه‌های مختلف را پتانسیل بسیار مطلوبی برشمرد و اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت مشارکت مردم، می‌توان سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش داد و مشارکت مردم در کارها در توسعه شهرستان نقش بسزایی دارد.

استاندار خراسان جنوبی سپس با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان خوسف گفت: مهمترین تکلیف فرمانداری، پیگیری اعتبارات ملی و استانی برای اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه‌هاست.

وی با تشکر از تلاش مدیران شهرستان در اجرای دقیق و به موقع تعهدات و برنامه‌ها عنوان کرد: افزایش ضریب نفوذ دیجیتال، بهسازی محورهای مواصلاتی، اجرای پروژه‌های آبرسانی، کمک به راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزا و همچنین توسعه سطح خدمات ارتباطی برای آنتن‌دهی بهتر تلفن‌های همراه و سرعت اینترنت از مهمترین اقدامات صورت گرفته در یک سال گذشته در راستای توسعه شهرستان خوسف بوده است.

فرماندار خوسف هم در این دیدار ضمن تشریح اقدامات مدیران در زمینه رفع کاستی‌ها و مشکلات گفت: با وجود مشکلات اعتباری، تمام هم و غم مدیران شهرستان، اجرای به موقع برنامه‌ها به ویژه مصوبات سفر استاندار به شهرستان بوده است.

محمد شفیعی بر افزایش سطح رضایتمندی مردم از نحوه خدمات رسانی‌ها و دیدارهای چهره به چهره مدیران تاکید کرد و افزود: تکمیل و اجرای پروژه‌های اقتصادی با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم، در اولویت برنامه‌های سال جاری است.