♻️استاندار خراسان جنوبی که صبح امروز در دیدار معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ایشان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود:عمیقاً معتقدم که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک کار فرهنگی مهم باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، استاندار خراسان جنوبی ،به وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر پرداختن به نیازهای مادی خانواده بزرگ ایثارگران در اولویت قرار گرفته و به نظر می رسد امور فرهنگی که باید مورد توجه قرار گیرد در حاشیه قرار گرفته است.
?دکتر مروج الشریعه، با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به عناوین مختلف باید اشاعه یابد، افزود: اعتقاد عمیق دارم که همه کسانی که در راه خدا به شهادت رسیده اند در درگاه الهی ماجورند و به تعبیر قرآن کریم متنعم.
?وی با بیان اینکه رفتار با خانواده های شهداء باید حق مدارانه باشد نه سیاست مدارانه، گفت: در رسیدگی به خانواده های شهداء و رفع نیازهای آنان نگاه های سیاسی و سلیقه های فردی وجناحی نبایدجایگاهی داشته باشد، بلکه اصل رسیدگی به خانواده های ایثارگران و شهدا مهم است که در جهت جلب رضایت الهی انجام شود.
?معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه در حال حاضر تمامی مدیران بنیاد شهید محصول سیستم درونی بنیاد شهید هستند، افزود: خادمی خانواده های شهدا افتخار بزرگی است که امروز نصیب مسئولین و متولیان امر در این نهاد مقدس شده است.
?سید منصور میرمرادی ، پرداخت مطالبات ایثارگران را از مهمترین اقدامات بنیادشهید و امور ایثارگران در سالهای اخیر برشمرد و خاطر نشان ساخت: تاکنون ۶ هزار میلیارد تومان مطالبات ایثارگران پرداخت شده و از این حیث در خراسان جنوبی نیز وضعیت خوبی داریم؛ این در حالیست که در موضوع سلامت خانواده های شهدا و ایثارگران کارهای مناسبی صورت گرفته است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله