مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی خراسان جنوبی به منظور عرض خداقوت به کارکنان حوزه هنری استان، ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ترویج فرهنگ دینی و انقلابی با زبان هنر را از اهداف نهادهای فرهنگی از جمله حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می دانیم.
علی فرخنده در این دیدار در ضمن بازدید از این مجموعه، گفت: با توجه به تلاش ها و برنامه های بلند مدت دشمن به منظور نفوذ در بین اقشار مختلف جوامع اسلامی با برگزاری جشنواره ها و صرف هزینه های کلان در حوزه های هنری، لازمه اقدامات پیشگیرانه با توجه به شعار تقویت هویت اسلامی-ایرانی و بر مبنای سند تحول فرهنگ و ارشاد اسلامی به وضوح حس می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ترویج فرهنگ دینی و انقلابی را هدف نهادهایی از جمله حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: همه وظیفه داریم جهت اجرای مطلوب در مسیر ترویج فرهنگ دینی و انقلابی در حوزه های فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی حرکت کنیم.
فرخنده در پایان گفت: تلاش می‌شود برنامه هایی را به صورت مشارکتی با همکاری حوزه هنری در دستور کار قرار دهیم و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از هیچ اقدامی در راستای حمایت از این حوزه دریغ نخواهد نمود

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور