مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم شب‌های قدر در هزار و ۳۴۵ مسجد خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام  رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی شب‌های قدر هزار و ۸۰ مبلغ به شهر‌ها و روستا‌های خراسان جنوبی اعزام شدند.

او افزود: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های ابلاغ شده به مبلغین اعزامی احیای شب‌های قدر، پرداختن به محتوای دعای ابوحمزه، دعای افتتاح و دیگر برنامه‌های مختص شب‌های قدر است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه در هزار و ۳۴۵ مسجد استان مراسم احیای شب‌های قدر برگزار می‌شود، ادامه داد: ۲۸۷ مسجد خراسان جنوبی هم به صورت محوری برگزار کننده مراسم شب‌های قدر هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حدود ۲۰ مسجد استان هم روحانیون اقدام به برگزاری حداقل یک شبانه روز نماز قضا در هر روز می‌کنند که استقبال خوبی از آن شده است.

او با اشاره به اینکه استقبال مردم از برنامه‌های ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته بسیار خوب است، ادامه داد: همچنین شاهد همکاری بسیار مطلوب بین دستگاهی برای بهتر برگزار شدن مراسم شب‌های قدر هستیم.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: تلاش می‌شود در شیوه برگزاری مراسم شب‌های قدر خواست جوانان و نوجوانان نیز در حد مقدورات دلخواه قرار گیرد و همگی از برکات این شب‌های عزیز بهره‌مند شویم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور