مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین‌المللی سعید پرویزی در استان خبر داد.

ناصر نبی‌زاده،صبح امروز ٩ خرداد ماه سالجاری در حاشیه این مراسم در حسینیه جماران بیرجند بیان کرد:ابن مراسم معنوی به همت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری فرماندهی سپاه انصار الرضا (ع) استان با حضور قاری بین‌المللی سعید پرویزی برگزار شد.

وی تصریح کرد:در کنار این محفل، اختتامیه جشن رمضان نیز همراه با تقدیر و تجلیل از فعالان حوزه قرآن و عترت استان برگزار شد که از ۱۱ نفر از قاریان، فعالان و خادمان قرآنی و هنرمندانی که در زمینه دوازدهمین نمایشکاه بزرگ قرآن استان فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

نبی‌زاده یادآور شد:در مجموع ١٠ محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته کشوری سعید پرویزی در شهرستان‌های بیرجند، خوسف، نهبندان، سربیشه، قاین و خضری ۹ و ۱۰ خردادماه جاری با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد:توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و گسترش فعالیت‌های قرآنی و تعمیق باورهای دینی و ایجاد فضای معنوی در جامعه از اهداف برگزاری این محافل انس با قرآن است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله