#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

دکتر محمد دهقانی رئیس دانشگاه  علوم پزشکی بیرجند در خصوص تاثیر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم در کاهش آمار مبتلایان به کرونا گفت: با همت، تلاش و همراهی همه ی شما مردم خراسان جنوبی و ایثارگری فرزندان شما در بیمارستان های سطح استان و مراکز بهداشتی و درمانی و مساعدت و کمک اصناف، توانستیم پیک سوم بیماری کرونا را شکست دهیم و سیر نزولی این بیماری تداوم دارد.

رئیس دانشگاه در ادامه افزود: برای حفظ این دستاورد، نیازمند این هستیم در کنار هم باشیم و از هم مراقبت بکنیم. با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه عدم حضور در تجمعات، دورهمی ها وشب نشینی ها مخصوصا اینکه در آستانه پایان آذر ماه و شب یلدا قرار داریم که سنت دیرینه ما ایرانیان است و هر ساله در جهت افزایش مهربانی در کنار هم جمع می شویم، امسال باید از طریق فضای مجازی و روش های جایگزین این مراسم را برگزار کنیم و سلامت خودمان، اعضای خانواده مان و مخصوصا بزرگ تر های خانواده که افراد مسن هستند، با این عدم حضور تضمین کنیم تا شاهد روزهای سخت تری برای خودمان، خانواده هایمان و کادر بهداشت و درمان نباشم.

دکتر دهقانی در پایان خاطر نشان کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا می کنم همانند حماسه ای که در ۱۳ فروردین ماه خلق کردند و اینقدر خوب همراهی نمودند، در شب یلدا نیز این همراهی را داشته باشند تا شاهد روزهای سخت تری در استان خراسان جنوبی نباشیم.