مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ، در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.
،در متن پیام ناصر نبی زاده آمده است:

“بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات سرفصلی از تعهد ، تخصص ، علم و هنر و فرصتی برای تبیین بهتر نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم است.

در عصر ارتباطات که شهروندان به عنوان خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون-های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، روابط عمومی اهمیت بیشتری می یابد چراکه تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا، با برنامه، هدفمند و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف و با اتخاذ استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.

مچنین روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی ست مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت نماییم. بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است و بهانه‌ای برای یادآوری این پیام مهم است که توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکار عمومی، شفافیت، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌هاست.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه همکاران و فعالان سخت کوش روابط عمومی در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان ها و نهاد های عمومی صمیمانه تبریک عرض می‏کنم و امیدوارم در پناه خداوند منان در انجام وظایف محوله بیش از پیش موفق و موید باشید.”