معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تمدید مهلت شرکت در چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی استان تا ۲۵ بهمن جاری خبر داد.

 سید علی زمزم گفت: با توجه به کم بودن مدت زمان ارسال آثار و درخواستتمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی بالای هنرمندان مد و لباس استان، مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شد.
وی زمینه‌سازی برای کشف ظهور استعداد‌ها و خلاقیت‌های نو، مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی، شناسایی، معرفی و تأکید بر ویژگی‌های خاص انواع لباس‌های سنتی و بومی و بکار گیری آن در طراحی‌های نوین و آشنا کردن جامعه مخاطب با شاخصه‌های اصیل فراموش شده در پوشاک اسلامی ایرانی را از جمله اهداف این جشنواره است.

زمزم با اشاره به این که جشنواره در دو بخش طراحی مانتو فرم اجتماع و طراحی مانتو مجلسی برگزار می‌شود، افزود: تمام متقاضیان با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می‌توانند نسبت به دریافت فراخوان و تکمیل فرم پیوست اقدام و فرم مذکور را به همراه آثار به آدرس honari-khj@farhangmail.ir ارسال کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این که شرکت در این جشنواره براساس بخش‌های مختلف، برای تمامی طراحان، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و فعالان حوزه مد و لباس استان آزاد است، اظهار داشت: طرح‌ها و مدل‌های پوشش باید ابداعی و جدید بوده و قابلیت تولید انبوه را داشته باشند.