? سیدمهدی طلائی‌مقدم امروز در خصوص خدمات‌رسانی به مسافران در طبس اظهار داشت: طرح خدمات‌رسانی به مسافران در شهرستان طبس از ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

? وی با توجه به اینکه تاکنون از آغاز طرح میزبانی طبس ۹ روز سپری شده است، تصریح کرد: تا کنون تعداد یک میلیون و ۱۶ هزار و ۷۴۲ نفر از شهرستان زیبای طبس بازدید کرده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود هفت درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

? رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر طبس افزود: در مجموع در شهرستان طبس تاکنون ۴۲۱ هزار و ۹۷۷ نفر اسکان یافته‌اند که امیدواریم از خدمات فوق رضایت داشته باشند.

 

? طلائی‌مقدم خاطرنشان کرد: با تلاش آموزش و پرورش ۷۰ مدرسه در شهرستان با ۵۰۰ کلاس درس در طول ایام نوروز پذیرای میهمانان و مسافرین نوروزی است و در کنار این عزیزان، هتل‌ها، مهمانسراها، منازل شخصی ساماندهی شده و هیات مذهبی در شهرستان طبس به امر خدمات‌رسانی به مسافران می‌پردازند.

 

? وی ادامه داد: به دلیل حضور گسترده مسافران تعداد ۳۳۳ هزار و ۳۳۰ نفر در ۶۶ هزار و ۷۸۶ تخته چادر شخصی در مکان‌های مناسب‌سازی شده و دارای امکانات رفاهی اسکان داشته‌اند که یکی از بهترین فضاهای روباز اطراف آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و کمپ موقت رضوان است.

 

? معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس با توجه به اینکه طبس شهر افسانه‌ای کویر است، عنوان داشت: شهرستان طبس یا میقات الرضا(ع) ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری از جمله آستان امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، باغ تاریخی گلشن، ارگ حکومتی و روستاها و مناطق نمونه گردشگری دارد که از همه هموطنان دعوت می‌کنیم تا در این ایام نوروز در این شهر حضور پیدا کنند و از کویر لذت ببرند.

 

? طلائی‌مقدم گفت: در راستای نظارت مداوم و مناسب بر اماکن تفریحی، اسکان و بازار شهرستان، برای رفاه حال مسافران نوروزی و همشهریان تاکنون تعداد ۵۳ مورد بازدید از مراکز اقامتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین‌راهی و دفاتر خدمات‌رسانی و مراکز اقامتی موقت صورت گرفته است.

 

? وی عنوان داشت: طبس در استان خراسان جنوبی آمار بسیار خوبی در خصوص استقبال از مسافران را در سطح استان و کشور به خود اختصاص داده است که پیش‌بینی می‌شود در نوروز سال جاری پذیرای بیش از یک‌ونیم میلیون مسافر در این شهرستان باشیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله