مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: درحال حاضر ۲۵ شهر مشتمل بر ۹۵ درصد خانوار شهری و ۲۹۲ روستا مشتمل بر ۴۶ درصد خانوار روستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند .
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی ، سید محمود هاشمی صبح امروز با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در استان به سئوالات مردم استان پاسخ گفت.
وی بیان کرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی دراستان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز از اولویت های شرکت گاز استان بوده و در این راستا، اقدامات ارزشمندی اجرایی شده و یا درحال برنامه ریزی و اجرا می باشد .
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ۴۹۴۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مناطق شهری و روستایی استان اجرا گردیده که ۶۲۵ کیلومتر از شبکه مزبور سال گذشته در استان اجرا شده است.
هاشمی بیان کرد: برای بهره مندی و توزیع متوازن این نعمت الهی در اقصی نقاط استان ۲۴۴۰ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مناطق شهری و ۲۵۰۰ کیلومتر در مناطق روستایی استان اجرا شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۸۲۶ کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان خراسان جنوبی اجرا شده است اظهارکرد: تا کنون بیش از ۱۱۴ هزار انشعاب گاز در سطح استان نصب شده و بیش از ۲۱۳ هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.
وی با اشاره به حضور در مرکز سامد وپاسخگویی به سئوالات مردم استان اظهار داشت: هم استانیهای عزیز سئوالات مورد نظر خود را پیرامون مباحث گازرسانی ، خدمات رسانی ، نصب انشعاب ، اشتراک پذیری ، امداد رسانی ، اداری و یا هرگونه مشکل ، نقطه نظر و یا پیشنهادی را در هر نقطه از استان با برقراری ارتباط با شماره تماس ۱۱۱ مطرح و بصورت مستقیم پاسخ خود را دریافت و راهنمایی های لازم انجام پذیرفت.
سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری کنند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی صبح امروز بهمراه مسئولین این شرکت ، به منظور پاسخگویی مستقیم و بلاواسطه به سئوالات ، درخواست ها و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) مستقر در استان حضور یافتند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله