مهندس سیدمجتبی علوی‌مقدم ظهر امروز در بازدید از گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور مستقر در منطقه درح سربیشه اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند و خوبی که در نظام اسلامی شکل گرفته، بحث اردوهای جهادی است.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی با نیت رفع محرومیت از نقاط محروم شکل گرفته است، گفت: اردوهای جهادی تاکنون در کشور و استان برکات خوبی داشته و مناطق محروم از این اردوها بهره‌مند می‌شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی افزود: رسیدگی به بهداشت دهان و دندان مهم است و می‌تواند در سلامت و آینده فرزندان این مرز و بوم نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

علوی‌مقوم تصریح کرد: امروز جامعه پزشکی استان در منطقه مرزی درح بحث بهداشت دهان و دندان را دستور کار قرار دادند که این اقدام موثر و ارزشمندی است.

وی ادامه داد: به طور قطع اردوهای جهادی تنها به موضوعات بهداشت دهان و دندان محدود نمی‌شود و موضوعات ساخت و ساز و رسیدگی به موضوع آب در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان”حمایت از کالای ایرانی” نام‌گذاری کردند باید بستر کار و فعالیت خود را در صنعت و تکنولوژی داخل کشور قرار دهیم و با پربار کردن اردوهای جهادی بتوانیم به مناطق محروم استان و کشور کمک کنیم.

علوی‌مقدم اظهار کرد: موظف هستیم به تمام کسانی که فضای کار و ارائه خدمت به مردم را فراهم کردند سرکشی و از آن‌ها قدردانی کنیم، استان تمام پتانسیل خود را برای کمک به این بخش می‌گذارد و کمک‌ها نیز از طریق بسیج سازندگی ساری و جاری می‌شود.

وی افزود: تمام مدیران و مسؤولان استانی برای اینکه از حرکت ایثارگرانه و جهادی این اردوها روحیه بگیرند باید سرکشی داشته باشند و به اردوهای جهادی اهمیت بدهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: یکی از اولویت‌های دولت و نظام اسلامی رسیدگی به مناطق محروم است و این موضوع تنها در شعار نیست بلکه به آن عمل نیز شده است و امروز اکثر پروژه‌های استان جنبه روستایی دارند.

علوی‌مقدم عنوان کرد: باید با کمک به روستاها و مناطق محروم در بحث ایجاد اشتغال و ارائه خدمات بتوانیم مردم را در روستاها ماندگار کنیم و تلاش شود تا روستاهای استان خالی از سکنه نشوند.

وی بیان کرد: ایجاد اشتغال پایدار سبب ماندگاری مردم در روستاها می‌شود و باید با حداقل امکانات، حداکثر بهره‌برداری در روستاها را داشته باشیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله