انجمن ادبی آبی، در مرکز فرهنگی و هنری و فراگیر کانون پرورش فکری قاین میزبان عباسعلی سپاهی یونسی شاعر برجسته حوزه کودک و نوجوان بود.

 در این نشست ادبی که با هدف گرامیداشت روز ادبیات کودک و نوجوان وانجمن ادبی آبی میزبان شاعر برجسته خراسانی تقویت توانمندی‌های ادبی نوجوانان برگزار شد،اعضای انجمن به خوانش اشعار پرداختند.

در پایان، اعضای کانون پرورش فکری قاین، کتاب “دوچرخه فکر می‌کند به ما دو تا” از آثار این نویسنده‌ی حوزه کودک و نوجوان را نقد و بررسی کردند.

عباسعلی سپاهی یونسی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، روزنامه نگار و فعال اجتماعی متولد سال ۱۳۵۴ در روستای یونسی از توابع گناباد خراسان رضوی است که تاکنون اشعار زیادی سروده و کتاب‌های بسیاری چاپ کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به راه رفتن زیر باران، نه نخ شدم نه خرس، باز هم که دیر آمدی، شب که میشه کلاغا،  صبح صادق ،  با لبخندهایت آشنا هستم  و  صبح و سیب است اشاره کرد.

این شاعر خراسانی قرار است به مدت دو روز در نشست‌های تخصصی مختلفی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان با اعضای مراکز کانون، مربیان کانون و علاقمندان به حوزه ادبیات کودک و نوجوان دیدار داشته باشد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور