#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: هماهنگی قوای سه‌گانه، هماهنگی مردم و ضعیف شدن دشمن در صحنه، آینده‌های خوبی را نشان می‌دهد و بهترین فرصت است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید “علیرضا عبادی” روز سه‌شنبه در دیدار نوروزی “جواد قناعت” استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: البته باز هم زمان می‌خواهد چون مشکلاتی که این دولت به ارث برده، مشکلات کمی نیست ولی مشاهده می‌کنید خدای متعال شرایطی را فراهم می‌آورد که مشکلات برداشته شود.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: با این رویداد دنیای کفر و شرک غافلگیر شد و با همه سرمایه‌گذاری‌هایی که کردند، مردم با رای بیش از ۹۸ درصدی به عنوان یک نظام مردمی و مردم‌سالار آری گفتند که امام خمینی (ره) از آن به عنوان معجزه تعبیر کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در آن مقطع زمین به دو نیمکره شرقی و غربی تقسیم شده بود و جایی را تصور نمی‌کردند که کشور دیگری جرات سر برآوردن داشته باشد اما دست خدا از آستین درآمد و تحقق پیدا کرد.

وی افزود: اما دشمنان برنتافتند و همه چیز را به آزمایش گذاشتند؛ از ترور ۱۷ هزار نفر بهترین افراد این کشور، جنگ تحمیلی، دخالت نظامی، کودتا، جنگ‌های تبلیغاتی، فرهنگی و روانی و تحریم‌های اقتصادی که به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دشمنان سال‌هاست که برای جمهوری اسلامی پایانی را با رسوایی اعلام و در سال‌های اخیر نیز تصریح می‌کردند ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمنی تکرار نخواهد شد اما عکس آن اتفاق افتاد و طرح‌های دشمن شکست خورد و رسوا شدند.

وی تصریح کرد: مردم ما در این انقلاب نه تنها شکست نخوردند بلکه تثبیت شدند و شما هم خیلی موفق خواهید بود.

امام جمعه بیرجند افزود: بعد از ۴۳ سال و انواع دخالت، نفوذ و پشتیبانی از برخی جریان‌ها اتفاقی که اخیرا افتاد و بهترین فرصت شماست، هماهنگی قوای سه‌گانه است که در آن خلاصه نمی‌شود زیرا مردم هم بعد از تحمل آن همه سختی در ۲۲ بهمن سال گذشته با وجود کرونا سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: شرایطی که خدا ایجاب و ایجاد کرد، فرصت بسیار مناسبی است و به همان میزان غرب در منطقه و سطح بین‌الملل دچار شکست‌های جبران‌ناپذیری شده به‌طوری که دانشمندان خودشان اقرار کردند برخوردهای آنها نه تنها ایران را از صحنه خارج و ضعیف نکرد بلکه زمینه‌ساز ایران قوی در سطح بین‌الملل شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: در این مقطع زمانی به‌ویژه بعد از انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و آمدن دولت مردمی پیداست که تحقق هر امری وابسته به وجود مقتضی و عدم مانع است لذا مردم ما براساس ملاک مردم‌سالاری دینی از ۴۳ سال قبل که انقلاب کردند همواره بین آنها و آرمان‌هایشان مانع ایجاد شده و رفع مانع برای تحقق آرمان‌ها شرط است.

وی ادامه داد: رییس جمهور روسیه اخیرا گفته بود “آنچه در تهاجمات علیه جمهوری اسلامی انجام شد هریک از آنها کافی بود که یک کشور را ساقط کند” اما جمهوری اسلامی نه تنها ضعیف نشد بلکه قوی شد و در این فرصت بعد از تشکیل دولت شایسته و زیرمجموعه مجریان در یک شرایطی با مانع ضعیفی مواجه هستید که آن را کنار خواهید زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان در ۴۳ سال موانع ایجاد کردند و مردم ما نیز با هوشیاری می‌دانند آرمان‌ها پابرجاست و ما باید موانع را برداریم.

وی بیان کرد: امروز شاهدیم که موانع به حداقل رسیده و بقیه نیز رفع خواهد شد لذا برای دولت مردمی و ایمانی، آینده شایسته و خوب می‌بینیم و بیشتر از همه توجه این دولت به مردمی است که مقاومت کردند و بی‌حوصله نشدند.