#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی : جامعه ورزش و جوانان استان، آمادگی کامل برای همکاری با ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی” را دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، در خصوص عزم ملی برای مقابله با #ویروس_کرونا” در خصوص بسیج همه جانبه تمامی ظرفیت های موجود در ورزش و جوانان استان، هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد و در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی در راستای کمک به ستاد پیشیگیری از شیوع و کنترل ویروس کرونا گفت: سازمانهای مردم نهاد جوانان استان، دراستای ارتقای بهداشت فردی و روانی جامعه، با همکاری سایر دستگاهها اقدامات و آموزش های پیشگیری از #کرونا ویروس را آغاز کرده اند.

حسن عزیزی با اشاره به اهمیت توجه به بهداشت و حفظ آرامش در بین شهروندان استان نیز تاکید کرد:از سمن های استان که در این زمینه فعالیت دارند خواسته ایم با راه اندازی پویش های آگاهی بخشی، آموزش راههای پیشگیری، رعایت بهداشت فردی و مصاحبت با مردم از طریق فضای مجازی به ارتقاء و امنیت و سلامت روح و روان جامعه در این شرایط خاص کمک کنند.

عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، از همراهی و همکاری جامعه ورزش و مردم فهیم استان و به خصوص مدیران اماکن ورزشی و باشگاههای فعال بخش خصوصی در همراهی با پویش سراسری پیشگیری از شیوع و کنترل #ویروس_کرونا در استان نیز صمیمانه قدردانی کرد.

عزیزی خاطر نشان کرد: تیم های نظارتی این اداره کل در سراسر استان با همکاری مسوولین ورزش و جوانان در شهرستان ها به صورت دقیق دستورالعمل های صادره در حوزه ورزش را رصد می کنند و توصیه ها و در برخی موارد اقدامات قانونی در راستای کمک به سلامت جامعه به عمل آورده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، حفظ آرامش، همکاری با ستاد پیشگیری از #ویروس_کرونا و توجه به دستورالعمل های صادره را در این برهه حساس را بسیار مهم خواند.

عزیزی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت ورزشکاران، مربیان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس ، کلیه اماکن ورزشی ،باشگاه های دولتی ، خصوصی و استخرهایی که تحت نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی و سایر دستگاهها در سراسر استان هستند “تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت؛ آمادگی کامل داریم” حسب دستور استاندار معزز خراسان جنوبی، با همکاری همه جانبه و بسیج جامعه ورزش و جوانان استان، کلیه اماکن ورزشی را در اختیار ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قرار دهیم.

لازم به ذکر است: سه شنبه ۱۳ اسفند ماه، دومین جلسه ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا ” در ورزش استان برگزار و در خصوص ادامه روند تعطیلی و یا آغاز به کار فعالیت اماکن ، باشگاهها و هیئت های ورزشی تصمیمات مقتضی اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.