معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: کاروان راهیان نور جمعی از هنرمندان استان با یک دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

سید علی زمرم ٧ مرداد ماه جاری در مراسم بدرقه این کاروان‌ بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که گذر زمان هیچوقت قادر نخواهد بود که خدشه‌ای به این برگ زرین وارد کند.

وی افزود: لحظه به لحظه دوران دفاع مقدس درس‌های بزرگی را در دل خود قرار داده است که بازگویی و تبیین آن می‌تواند مردم ما را از ناملایمات و ناهنجاری‌ها نجات دهد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: هرچند از فیلم‌ها و رسانه ها و… می‌توان به حقایق دفاع مقدس پی برد و از آن برای خوب زندگی کردن بهره برد ولی مشاهده جغرافیای دوران دفاع مقدس حال و هوای دیگری دارد و هر کس در این حال و هوا قرار گیرد تحت تاثیر فضای معطر مناطق دوران دفاع مقدس قرار می‌گیرد.

زمزم خاطرنشان کرد: کاروان هنرمندان استان که با همکاری این اداره کل و سازمان بسیج هنرمندان استان به این سفر معنوی اعزام می شوند در طول هفت روز اقامت از مناطق جنگی غرب کشور بازدید خواهند داشت و با شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس پیمان خواهند بست که راه آنان را ادامه خواهند داد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله