کتاب کرامات شهدای خراسان جنوبی تا ۲۲ اسفند امسال نگارش و تدوین می شود .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در  همایش خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان سرایان از نگارش و تدوین کتاب کرامات شهدای استان خبرداد و از خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان خواست تا چنانچه ازشهدای شهرستان کراماتی دارند به بنیاد شهید شهرستان اعلام کنند تا در این کتاب استفاده شود .

نوفرستی رشد ۲۱ برابری تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه ایثارگران در دولت فعلی را یادآور شد و از جامعه ایثارگران شهرستان دعوت کرد تا با ارائه طرح از این تسهیلات استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه مشکل امورات بانکی خانواده‌های شهدا و ایثارگر سرایان در بانک تا دو ماه آینده مرتفع می‌شود افزود: درحال حاضر فعالیت‌های بانکی در سه روز از هفته در محل بنیاد شهید شهرستان انجام می‌شود؛ و نیاز به مراجعه به دیگر شهرستان‌ها نیست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور حضور دشمن را با تمام توان برای رسیدن به اهدافش  متذکر شد و گفت : تشکیل هیئت اندیشه ورز در جامعه ایثارگر سرایان و بهره مندی از اصحاب اندیشه نقشه‌های دشمنان را باطل خواهد کرد.

نوفرستی بابیان اینکه برای بازیابی تمثال شهدا هرساله ۴۵۰ میلیون تومان هزینه می‌شود از اقدام بنیاد شهید استان برای ساخت تابلو‌های فلزی با ۱۵ سال عملکرد خبرداد و افزود: این حرکت در برخی از شهرستان‌های استان با همکاری شهرداری‌ها آغاز شده است.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور