مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی گفت: ۱۰ تن خرمای تنظیم بازار از امروز در مرکز استان با ۲۵ درصد زیر قیمت بازار توزیع می‌شود

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی  از توزیع ۱۰ تن خرمای مضافتی تنظیم بازار از امروز در بیرجند خبرداد و افزود: این خرما ئر پنج نقطه بیرجند توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که این خرما با قیمت ۷۱ هزار و ۴۰۰ تومان توزیع خواهد شد، گفت: قیمت این خرما، ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر قیمت بازار است.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌جنوبی خاطرنشان‌کرد: قیمت خرمای مشابه با خرمای تنظیم بازار در استان ۹۰ تا ۹۵ هزار تومان است.

رضوی به مناطق عرضه خرما در بیرجند اشاره کرد و افزود: روستا بازار طالقانی ۱۱، غرفه تعاون روستایی بازار روز اول خیابان غفاری، غرفه تعاون روستایی در بازار روز خیابان پاسداران، اتحادیه تعاون روستایی شهرستان بیرجند واقع در میدان سوم مدرس و روستا بازار جنب پمپ بنزین شهدای چهار راه انقلاب از جمله نقاطی است که این خرماها توزیع می‌شود.

وی گفت: برخی شهرستان‌ها نظیر نهبندان و طبس به دلیل اینکه تولیدکننده خرما هستند تقاضایی برای خرمای تنظیم بازار ندارند اما شرایط برای توزیع خرما در شهرستان‌ها نیز فراهم است.

رضوی بیان‌کرد: بنا به درخواست شهرستان‌ها برای خرما تنظیم بازار، تمهیدات لازم را برای ورود و توزیع خرما برای شهرستان‌ها نیز فراهم می‌کنیم که سهمیه جدایی از مرکز استان دارند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور