معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی مجسمه های نمکی تالاب کجی نهبندان تا ۳۰ بهمن ماه خبر داد.

سید علی زمزم با بیان این خبر، عنوان کرد : با توجه به درخواست هنرمندان عزیز به علت عدم فرصت لازم جهت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره و همچنین فاصله زمانی کم از موقع انتشار فراخوان تا آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار، ستاد اجرایی جشنواره مجسمه های نمکی ثبت نام و ارسال اثر را تا ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ تمدید کرد.
وی با تاکید بر این که فرصت زمانی اعلام شده، دیگر تمدید نخواهد شد، خاطرنشان کرد: هنرمندانی که آثارشان آماده ارسال می‌گردد در اسرع وقت اقدام نمایند، تا در روزهای آخر با ترافیک و مشکلات احتمالی ثبت نام الکترونیک مواجه نشوند.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که در نیمه دوم فروردین ماه ۹۹، کارگاه توجیهی و مرحله حضوری جشنواره به مدت دو روز در محل تالاب، برگزار خواهد شد، اضافه کرد: به گروه اول، تندیس جشنواره، همراه با لوح تقدیر و مبلغ ۵۰ میلیون ریال، گروه دوم لوح تقدیر و مبلغ ۴۰ میلیون ریال، گروه سوم لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال و به دو گروه شایسته تقدیر نیز به هرکدام مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد گردید.
لازم به ذکر است، علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند از طریق لینک http://khj.farhng.gov.ir/fa/talabnmaki اقدام نموده و یا به سایت khj.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.