#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

رئیس شورای تأمین خراسان جنوبی، گفت: اشرافیت علمی و پهپادی نیروهای مسلح از جمله ارتش و مرزبانی در مرزهای استان کامل و عالی است و در بازدیدهایی که داشتیم هر نوع ورود غیرمجاز در مرز از طرف افغانستان مورد رصد نیروهای مسلح قرار داشته است

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ دکتر جواد قناعت جمعه در بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش در مناطق گزیک و یزدان اظهار داشت: نیروهای مسلح ما در مرز وجب به وجب را کنترل می‌کنند و واقعا آمادگی کامل در حراست از مرزها دارند که تلاش آنان جای قدردانی دارد.

?امروز فرصتی شد که به همراه فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی و مجموعه مرزبانی بازدیدی از برخی پاسگاه‌های مستقر در مرز داشته باشم، چیزی که بسیار مشهود است، روحیه نشاط و ایمان در فرماندهان و سربازان است که خیلی بانشاط، با انگیزه و سرزنده در حال حراست از مرزها دارند که تلاش آنان جای قدردانی دارد.

?همچنین هماهنگی عالی و خوبی بین نیروهای ارتش و مرزبانی وجود دارد و این وحدت و یکپارچگی که در بین نیروهای مسلح است، جالب و ستودنی است.

?امکانات و تجهیزات در مرز ما عالی و کامل است اما در این بازدیدها برخی درخواست‌ها مطرح شد که این درخواست‌ها با هماهنگی در سطح استان، اجرایی خواهد شد.

?استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد و سخنران محوری این مراسم بود.

? دکتر قناعت بلافاصله بعد از اقامه نماز جمعه با هدف خداقوت به نیروهای مسلح مستقر در مناطق مرزی به شهرستان‌های درمیان و زیرکوه رفت و از پاسگاه‌های مرزی گزیک و یزدان بازدید کرد.