#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی اظهار کرد: برای اولین بار بعد از شیوع کرونا هیچ‌گونه بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری نیست و این بخش بدون بیمار کرونایی شد.

غلامرضا شریف زاده، به رسانه های گروهی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته مجموعا از ۱۵۲ آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در استان و تست سریع انجام شده ۲۲ مورد مثبت جدید شناسایی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از این تعداد ۲ مورد از بشرویه، ۷ مورد از بیرجند، یک مورد سربیشه، ۴ مورد از طبس، ۲ مورد فردوس و ۶ مورد از قاین شناسایی شدند و از شهرستان‌های خوسف ، درمیان، زیرکوه، سرایان و نهبندان مورد جدیدی از ابتلا به کرونا گزارش نشد.

به گفته وی در حال حاضر ۱۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۶ نفر کرونا مثبتند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در استان با بیان اینکه برای اولین بار از ابتدای شیوع کرونا موردی از بیماران کرونایی در icu بیمارستانهای استان بستری نیست و مریض بدحال کرونایی نیز وجود ندارد، افزود:  در شبانه روز گذشته مورد جدیدی از فوت ناشی از این بیماری نیز گزارش نشد و  همچنان دهمین روز بدون فوتی در استان سپری می شود.

وی گفت: در حال حاضر مجموع موارد فوت ناشی از این بیماری همچنان هزار و ۴۴۶ نفر است.

شریف زاده با بیان اینکه تاکنون ۵۸۵ هزار و ۴۲۲ نفر دز اول واکسن را تزریق کردند، افزود: تاکنون ۵۲۸ هزار و ۸۰۶ نفر دز دوم و ۲۱۹ هزار و ۹۵۷ نفر دز سوم واکسن را در خراسان جنوبی دریافت کردند.

انتهای پیام