نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور اعلام کرده فعلا موضوع تغییر استاندار خراسان جنوبی در حالت مسکوت است، اما تا چه زمانی این موضوع ادامه خواهد داشت، از آن اطلاع دقیقی نداریم.

حسین خسروی اسفزار، امروز چهارشنبه ۸ مرداد در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: از دستگاه‌های اجرایی مختلف درخواست می‌شود پیشنهادات اجرایی خود را به صورت مکتوب به ما ارائه دهند تا از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق امر به معروف سفارش یکدیگر به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و خدمت رسانی بهتر به مردم است، افزود: با برخی دستگاه‌های اجرایی در ۱۳ اردیبهشت ماه امسال جلسه‌ای برگزار و در این جلسه مقرر شد بسته پیشنهادی از سوی دستگاه‌ها به ما ارائه شود، اما اکنون سه ماه می‌گذرد و هنوز این بسته به دست ما نرسیده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر هم افزایی مدیران و دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: باتوجه به خبر جابجایی استاندار خراسان جنوبی، بسیاری از مردم و نخبگان حوزه و دانشگاه استان از این جابه جایی ابراز ناراحتی می کنند چرا که از عملکرد و خدمات معتمدیان در این استان رضایت دارند.

خسروی اسفزارادامه داد: تغییر استانداران در چند ماه باقی مانده از دولت شاید تنها فرصتی برای آشنایی با مدیران آن استان فراهم کند، اما اقدام عملی خاصی صورت نخواهد گرفت.

وی بیان کرد: به قائم مقام وزارت کشور گفتم این تغییر باعث می‌شود که توسعه هر دو استان متوقف شود و این دور از اخلاق است که نمایندگان مردم خراسان جنوبی در حوزه انتخابی خود در حال سرکشی هستند، اما شما در حال تصمیم‌گیری برای تغییر استاندار هستید.

وی افزود: از قائم مقام وزیر کشور خواستیم اگر برای رأی نمایندگان احترام قائل هستند، در یک جلسه مشترک با توجه به حفظ منافع ملی این امر بررسی شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها در این حصوص هنوز ادامه دارد.