معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد:
✅ سفر به خراسان جنوبی با دو هدف جدی
?معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، از سفر خود به خراسان جنوبی برای پیگیری دو هدف جدی گفت.
وحدی که در بدو ورود به استان برای ادای احترام به مقام شهدا به گلزار شهدای شهر بیرجند رفته بود، در حاشیه این بازدید، در گفتگوی با خبرنگاران حاضر، هدف اصلی سفر خود را تحقق دو هدف مهم عنوان کرد.
?وی ادامه داد: با پیگیری و همت استاندار پرتلاش و جدی خراسان جنوبی ، امروز و در این سفر دو تفاهم نامه همکاری به امضا می رسد.
?رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور متذکر شد: یکی از این تفاهم نامه ها در راستای تحقق مواد ۷ و ۸ قانون جامعه خدمات مورد تأکید رئیس جمهور است که به منظور تأمین مسکن ایثارگران در خراسان جنوبی منعقد می گردد.
?اوحدی با بیان این که اشتغال از مسایل جدی کشور برای همه جوانان و به ویژه فرزندان شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگران است، تصریح نمود: تفاهم نامه ای هم با هدف تأمین اشتغال جامعه هدف در این استان به امضاء خواهد رسید.
?وی که در جریان حضور در گلزار شهدا با خانواده شهید غلامی دیدار کرده بود، این شهید را از شهدای والامقامی خواند که علیرغم تأکیدات فراوان برای مراقبت ویژه در منزل به جهت حجم عوارض ناشی از شیمیایی شدن در زمان جنگ، به دلیل بصیرتی که داشت برای مقابله با داعش به منطقه غرب کشور رفته و همان جا به شهادت رسید.
?رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، از خراسان جنوبی به عنوان سرزمین شهید کاوه، شهید جابری، شهید ناصری و شهدای بزرگواری یاد کرد که همه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در برهه ای از زمان که شرایط کشور بسیار سخت بود با تأسی از رهبری، جامعه و انقلاب را از آن بحران ها نجات دادند.
?اوحدی ادامه داد: این اخلاص و از خود گذشتگی مسئولیت ما را در شرایط فعلی سنگین تر می کند .

?وی تأکید کرد: امروز که دشمن با فشار حداکثری، استقلال کشور را هدف گرفته، مردم پیمان بسته اند و دست از ارزش های خود برنمی دارند، چرا که اعتقاد داریم با وحدت و همدلی می توانیم از این گردنه سخت نیز به راحتی عبور کنیم .
?به گفته وی؛ این همدلی و اتحاد، نتیجه ای جز عزت،سربلندی و افتخار برای مردم به همراه ندارد.
sapp.ir/sko_2ir