استاندار خراسان جنوبی که برای پیگیری مسائل و مشکلات استان به تهران سفر کرده است، با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور دیدار و گفتگو کرد.

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی در دیدار با خانم دکتر زهرا احمدی پور از ایشان جهت سفر به استان خراسان جنوبی دعوت به عمل آورد.

?مقام عالی دولت در استان، اعزام یک گروه کارشناسی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد این گروه کارشناسی بتواند ضمن رصد مشکلات ؛ راهکارهایی را جهت رفع این مشکلات و چالش ها تهیه کرده گزارش آن را جهت اقدامات لازم به استان منعکس کند.

?پرویزی، در پایان این دیدار، در اختیار قرار دادن غرفه و فضای نمایشگاهی جهت ارائه و نمایش صنایع دستی استان در روند برگزاری نمایشگاه میراث فرهنگی و گردشگری کشور را مورد تاکید قرار داد.

?استاندار با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دیدار و گفتگو کرد

?استاندار خراسان جنوبی که برای پیگیری مسائل و مشکلات استان به تهران سفر کرده است، با معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور دیدار و گفتگو کرد.

?به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید علی اکبر پرویزی ؛ در دیدار با دکتر محمد تقی نظرپور ضمن تاکید بر ضرورت نظارت مستمر بر طرح ها و پروژه های توسعه ای و تجهیزاتی مدارس استان، مقاوم سازی، تعمیر و استاندارد سازی تاسیسات مدارس سطح استان خراسان جنوبی را خواستار شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله