#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

پیام مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی به مناسبت “روز ملی قلم”

?بسم‌الله الرحمن الرحیم

?”ن وَالْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ / قسم به قلم و آن چه می نویسد”

?سوگند خداوند به قلم و نوشتن، قلم را قداست و نوشتن را حرمت بخشیده است. اهل قلم، عرصه فرهنگ را با نور کلمات خود روشن کرده و راهی به سوی رهایی جامعه از تاریکی می‌گشایند.
?در وصف جایگاه رفیع اصحاب قلم همین بس که مولا علی (ع) می‏‌فرماید؛”اندیشه‏‌های دانشمندان، به بلندای قدرت قلم‏هاشان است”، لذا ارزش هر قلم و نوشته، به پیام و محتوای آن است و بدون تردید نویسنده متعهد، برای پیروزی در میدان مبارزه اندیشه ها، نیازمند مهارت، دقت، هدف گیری، لحظه شناسی و سرعت عمل می باشد.
?چهاردهم تیرماه و روز ملی قلم، فرصت ارزشمندی برای قدردانی از تعهد و احساس مسئولیت اصحاب فرهیخته قلم، نویسندگان، شعرا، روزنامه نگاران، مؤلفین، ناشرین و همه خبرنگارانی است که وجود مقدس قلم را پاس داشته و در راستای اعتلای ایران اسلامی و تعالی خراسان جنوبی از انعکاس ظرفیت های این استان زرخیز و انتقال مسایل موجود و پیگیری مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.
?اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه فرهنگ و هنر ، چهاردهم تیرماه روز قلم را به تمامی اصحاب قلم و رسانه تبریک گفته و از خداوند منان برای همه بزرگواران، سربلندی و موفقیت مسئلت دارم و امیدوارم فرهیختگان استان با زایش ذهن و رویش قلم هاشان، بسترساز مسیر توسعه و تعالی خراسان جنوبی باشند.

?محمود مقامی
مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی