سرویس خبری نهبندان

شهرستان های بیرجند ،قاین و نهبندان در خراسان جنوبی قرمز شدند

#در_خانه_میمانیم #شکست_کرونا_مردم_همدلی #کرونا_را_شکست_میدهیم #رعایت_بهداشت_فردی   ?شهرستان‌هایی که از شنبه ۱۵ آبان قرمز خواهند بود: جلفا، مرند (آذربایجان شرقی)، اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، چایپاره، سردشت (آذربایجان غربی)،

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین

پیشنهادی