آیین رونمایی از پوستر و اکران فیلم داستانی همیشه بهار به کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود رونقی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و فرماندار قاینات در سینما پارک قاین برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قاینات ، ، آیین رونمایی از پوستر و اکران فیلم داستانی همیشه بهار به کارگردانی و تهیه کنندگی مسعود رونقی با حضور نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ، کریمی فرماندار قاینات و زمزم معاون امور هنری وسینمایی و ایمان طلب مسئول حوزه سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وجمعی از مسئولین شهرستان و بازیگران و عوامل فیلم در سینما پارک قاین برگزارشد .
نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در سخنانی ضمن تقدیر از موسسه فیلمسازی فلق قاین برای تهیه کنندگی این فیلم و همچنین شهرداری ، شورای اسلامی و اتاق اصناف قاین برای حمایت از فیلم همیشه بهار عنوان کرد : حمایت از فیلمساز و ساخت فیلم باید فرهنگ بشود و تولید فرهنگ در حوزه جغرافیای استان و حفظ آداب و رسوم و فرهنگ بومی اهمیت زیادی دارد که هنرمندان متعهد می توانند در این خصوص بخوبی نقش ایفا کنند .
میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ، در ابتدای مراسم ضمن تقدیر از نویسنده ، کارگردان ، تهیه کننده و دیگر عوامل فیلم داستانی ” همیشه بهار ”
گزارش کوتاهی از مراحل ساخت فیلم ارائه داد و تاکید کرد اگر از فیلمسازان بومی بخوبی حمایت شود شاهد رشد و توسعه هنر فیلمسازی در شهرستان و زنده نگهداشتن و اشاعه فرهنگ بومی و سنتی منطقه خواهیم بود .
وی در خصوص این فیلم اظهار داشت : فیلم همیشه بهار در بهمن ماه ۹۹ طی ۹ روز کاری با تلاش شبانه روزی و جهادی عوامل و بازیگران در روستای روشک از توابع بخش مرکزی قاین تصویربرداری و اکنون پس از ۴ ماه مراحل تدوین به پایان رسید که امروز شاهد اکران خصوصی فیلم در سینما پارک قاین هستیم .
گفتنی است قبل از اکران فیلم همیشه بهار مراسم رونمایی از پوستر این فیلم با حضور مسئولین حاضر و جمعی از هنرمندان پیشکسوت شهرستان که در این فیلم همکاری داشتند برگزار گردید .
همچنین با حضور نبی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ، کریمی فرماندار شهرستان ، زمزم معاون امور هنری و سینمایی ، قرایی رئیس شورای اسلامی استان و میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قاینات ، فلکی رئیس شورای اسلامی شهر قاین ، مالکی رئیس اتاق اصناف ، اذانی رئیس دفتر امام جمعه قاین ، رمضانی معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات ، ایمان طلب کارشناس سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از مسعود رونقی کارگردان و تهیه کننده فیلم همیشه بهار با اهدای لوح ، تقدیرشد .