?عصر امروز نجمه خدمتی اولین ورزشکار ایرانی که موفق به کسب اولین سهیمه ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شده بود به همراه رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با استاندار خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کردند.
?محمد صادق معتمدیان، در این دیدار ضمن تبریک موفقیت این بانوی ورزشکار ارزشمند در کسب اولین سهمیه ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، گفت: امید است اولین مدال المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز از این استان و توسط خانم خدمتی برای کشور به دست آید.
?مقام عالی دولت در استان، ضمن تاکید بر سرمایه های ارزشمند نیروی انسانی که در این استان وجود دارد ، گفت: برغم برخی ضعف های زیرساختی در استان ، وجود نیروی انسانی و سرمایه های بی بدیلی که در این استان وجود دارد از مشخصه ها و ویژگی های بارز این استان است.
?معتمدیان، با بیان اینکه خراسان جنوبی نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولین کشوری است، افزود: در صورت توجه به استعدادهای ناشناخته ای که در این استان وجود دارد قطعاً توفیقات و موفقیت های بیشتری برای استان و کشور حاصل خواهد شد.
?استاندار خراسان جنوبی، بابیان اینکه توجه به ورزش قهرمانی از اولویت های ما در استان است، افزود: خوشبختانه اخیراً اقدامات شایسته ای در این زمینه در استان صورت گرفته و شاهد جهش خوبی در این زمینه در استان بوده ایم.
?معتمدیان، در پایان ضمن تقدیر از والدین ، مسئولین استانی و کشوری مرتبط با این موفقیت، گفت: قطعاً کسب این موفقیت ها در سایه تلاش ، برنامه ریزی و حمایت افرادی اتفاق افتاده که امیداوریم این حمایت ها تا حصول نتیجه نهایی که کسب مدال است ادامه داشته باشد؛ این در حالیست که مسئولین استانی نیز آماده کمک و مساعدت لازم هستند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله