#شن_ها_ملائک_خدا_بودند
#وقتی_همه_خواب_بودیم

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ مَکرُوا مکْراً و مَکَرْنا مکراوهُمْ لا یَشْعرونَ»

✅بدون تردید واقعه و رخدادی که در روز پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ در کویر تفتیده و منطقه ای از صحرای طبس به وقوع پیوست؛ نمونه ای از ناتوانی و ضعف قدرت پوچ آمریکای جنایتکار در برابر #مدد_و_عنایات_الهی بوده است.

?بیابان طبس بهترین معجزه ای بود که دل تاریخ را به لرزه در‌آورد و این حادثه تاریخی از جمله رسواترین و مفتضحانه ترین توطئه‌ های آمریکا بر ضد انقلاب اسلامی ایران است.

? حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس که علیرغم همه تدارکات و برنامه ریزی های برخواسته از اندیشه مادی گرایی، به شکست انجامید؛ نشانه انعکاس مکر دشمنان خداوند به خودشان می باشد. در واقعه طبس، حقیقتا، خداوند متعال با توفان شن، پرده دیگری از چهره زشت حاکمان آمریکایی را برداشت و تجاوز آشکار و مغایر با قوانین و موازین بین المللی آنان را به نمایش گذاشت .

?اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۱ #شهید والامقام شهرستان طبس و با درود و صلوات بر روان پاک شهید ماجرای عبرت آموز ، سردار شهید #محمد_منتظر_قائم فرمانده شجاع و دلاور سپاه پاسداران استان یزد ، امیدوارم ملت سرافراز ما با ادامه راه شهدای انقلاب عزیز ، تحت منویات مقام معظم رهبری در راستای آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و اهداف دولت محترم تدبیر و امید، به حرکت متعالی و امید بخش خود ادامه دهند.

✍️محمد جواد فلاحی
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس