در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جشن بزرگ فرهنگی- ورزشی «همه هوادار ایران» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور پرشور مردم در بیرجند برگزار شد‌.

در آستانه مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جشن بزرگ فرهنگی_ورزشی «همه هوادار ایران» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور پرشور مردم و جمعی از مسئولان در بیرجند برگزار شد‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم بیان کرد: جشن بزرگ «همه هوادار ایران» در آستانه جام جهانی و بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور با حضور جمعی از ورزشکاران استان برگزار شده است.

علی فرخنده با بیان اینکه پیشرفت های امروز اعم از برگزاری اینگونه از برنامه ها حاصل خون ۵ هزار شهید ورزشکار دوران دفاع مقدس است؛ گفت: ۱۵۵ هزار شهید دفاع مقدس، جوان و مجرد بودند که می طلبد سیره و روش زندگی این شهدای عزیز الگوی جوانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در تاریخ اسلام و انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب از جوان به معنای امید به آینده، خودآگاهی، اعتماد به نفس و خودباوری تعریف می شود؛ افزود: شرایط پیش رو می طلبد که با الگو گرفتن بیانیه گام دوم انقلاب، با شور و نشاط و خودباوری، آینده خویش را بسازیم.

گفتنی است؛ این جشن با همکاری فرمانداری بیرجند، شهرداری بیرجند، اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره کل آموزش و پرورش استان، صدا و سیمای استان و سازمان بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی برگزار و در پایان مراسم از ورزشکاران و قهرمانان برتر استانی تجلیل بعمل آمد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور