#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

رفع مشکلات کارخانه کک شهرستان طبس و پایداری تولید و اشتغال در این واحد اقتصادی، مهمترین انتظار ما از مدیران این مجموعه است.

 جواد قناعت در دیدار مدیرعامل کارخانه کک طبس در تهران، اظهار داشت: کارخانه کک طبس، باید با حداکثر توان و ظرفیت فعال شود.

وی با اعلام آمادگی برای پیگیری مسایل کارخانه، افزود: تمام هدف از رونق تولید در این کارخانه، اشتغالزایی با حداکثر توان است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: با افزایش میزان سرمایه و توسعه فعالیت در این واحد تولیدی کلیدی، بدون تردید اشتغال‌زایی بیشتر و در نتیجه پیشرفت شهرستان و استان را شاهد خواهیم بود.

مدیرعامل کارخانه کک طبس نیز با تاکید بر اینکه برنامه زمان‌بندی توسعه مجموعه را به استان ارائه خواهد کرد، گفت: تا پایان شهریور، ۲ سلول به سلول‌های موجود کارخانه اضافه می‌شود و افزایش تولید را به همراه خواهد داشت.

سعد محمدی تصریح کرد: تا پایان سال ۱۴۰۱ در مجموع ۶ سلول در کارخانه به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه جذب و اشتغال ۴۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برنامه کارخانه در راستای تولید برق از بخار، اظهار داشت: در زمینه نیروگاه حرارتی نیز سرمایه‌گذاری خواهیم کرد.

این جلسه با حضور رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس، شریعتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، جرجانی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و نصیری مدیر کارخانه کک طبس برگزار شد.