?معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از آغاز مهلت ثبت نام هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی خبر داد.
حسینی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: آگهی هشتمین آزمون فراگیر دستگاه‌ های اجرایی از روز پنج شنبه ۲۰/۶/۱۳۹۹منتشر شده و متقاضیان ۱۰ روز مهلت دارند، فرم های مربوطه را برای ثبت نام و شرکت در آزمون، تکمیل نمایند.
?وی با تأکید بر این که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود، گفت: ثبت نام تا تاریخ پنج شنبه ۲۹/۰۶/۱۳۹۹ انجام می شود و بر اساس اطلاعیه های ابلاغی به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.
معاون استاندار متذکر شد: ۵۰۹ نفر از پذیرفته شدگان در آزمون، پس از طی ‌کردن مراحل بعدی، به دستگاه ‌های اجرایی استان ورود خواهند کرد.
?حسینی با اشاره به این که سازمان سنجش آموزش کشور مجری آزمون می باشد، اظهار داشت: آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تاریخ ۹/۸/۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
?وی با بیان این مطلب که با توجه به سیاست های کلی نظام مبنی بر کوچک سازی دولت و ایجاد دولت چابک، در ده سال گذشته مجوز استخدامی قابل ملاحظه ای در استان نبوده، یادآور شد: علیرغم شرایط سخت و محدودیت های موجود، دولت در زمینه تعیین ظرفیت تأمین نیروی انسانی دستگاه های اجرایی، نگاه ویژه ای به استان خراسان جنوبی داشته است.
به گفته وی؛ با عنایت به پیگیری های شخص استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی، مجوزهای لازم برای جذب و استخدام ۵۰۹ نفر در دستگاه های اجرایی استان از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده است.
?معاون استاندار با بیان این که این نیروها در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری جذب می شوند، گفت: اعلام نیاز دستگاه ها به تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، براساس چارت سازمانی مصوب، تعداد نیروی انسانی رسمی، پیمانی و قراردادی کارمشخص و کار معین و به تناسب پست های سازمانی بلاتصدی از سوی ستاد مرکزی وزارت خانه ها اعلام شده است.