?معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تأکید کرد: برای رفع ابهامات در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی- اختیاری برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
سیدمحمدرضا طالبی با تأکید بر این مطلب در جلسه کمیته طرح کالا برگ الکترونیکی- اختیاری که به شکل وبینار با حضور فرمانداران شهرستان های استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: همه خانوار های یارانه بگیر، مشمول این طرح می شوند و می توانند با استفاده از تمامی کارت بانکی سرپرست خانوار و یا نصب نرم افزار “شما” با مراجعه به یکی از فروشگاه ها و واحدهای صنفی که در اجرای این طرح مشارکت دارند، کالاهای اعلام شده در طرح را خریداری نمایند.
?وی با اشاره به اینکه کالاهای مورد نظر برمبنای قیمت مندرج برای مصرف کننده لحاظ می شود، افزود: بخشی از قیمت هر کالا نقدی و بخشی دیگر از اعتبار یارانه پرداخت خواهد شد و افراد می توانند از یارانه ماه آینده خود برای خرید این کالاها استفاده کنند.
?معاون استاندار گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای رفع ابهام های موجود و اطلاع رسانی دقیق و شفاف در زمینه اجرای این طرح، از ظرفیت صدا و سیما، رسانه های مکتوب و فضای مجازی استفاده نماید.
?طالبی با ذکر این نکته که برای حجم خرید از هر یک از کالاهای تعیین شده در این طرح، سقفی بر اساس بعد خانوار مشخص شده، اظهار داشت: اجرای این طرح برای گروهای ضعیف جامعه که درآمد مناسبی ندارند، خوب خواهد بود.
?وی تأکید کرد :در صورت عدم استفاده از کل اعتبار یا بخشی از آن افراد می توانند مبلغ باقیمانده یارانه را در زمان واریز مشابه سنوات گذشته برداشت نمایند.
?به گفته وی؛ جهاد کشاورزی می بایست بر کالاهای اساسی ذکر شده نظارت مستمر در طرح را داشته باشد تا مردم با کمبود این کالاها مواجه نشود.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور