مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی در طرح آرامش بهاری به ۴۴ هزار و سه نفر رسید.

 حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور درباره اسکان مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اظهار کرد: در روز اول طرح ۲۵ فروردین تعداد زائران بقاع ۳ هزار و ۵۹۵ نفر و تعداد اسکان یافتگان ۵۳۸ نفر بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: در روز ۲۶ اسفند تعداد زائران ۶ هزار و ۴۳۰ نفر و تعداد اسکان یافتگان نیز ۶۰۹ نفر بوده است.

بخشی پور با اشاره به اینکه در روز ۲۷ فروردین نیز تعداد زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی هشت هزار و ۲۵۵ نفر و اسکان یافتگان ۹۶۵ نفر بوده است، گفت: در روز چهارم طرح آرامش بهاری یعنی ۲۸ اسفند نیز تعداد زائران ۱۰ هزار و ۸۷۶ نفر و اسکان یافتگان هزار و ۲۵۷ نفر بوده است.

وی ادامه داد: در روز ۲۹ فروردین آخرین روز سال ۱۴۰۲ نیز تعداد زائران به ۱۴ هزار و ۸۴۷ و اسکان یافتگان به دو هزار و ۱۳۷ نفر رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار کرد: در مجموع در طرح آرامش بهاری تاکنون زائران بقاع متبرکه خراسان جنوبی ۴۴ هزار و سه نفر و اسکان یافتگان در بقاع به ۵ هزار و ۵۰۶ نفر بوده‌اند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور