شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی اعلام عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی ضمن محکومیت این اقدام با صدور بیانیه ای اعلام کرد:

اقدام ننگین بحرین در عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانتی آشکار است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این توافق ننگین و اقدام خفت بار، آن را حماقتی راهبردی و خیانتی بس بزرگ دانسته که تاریخ آن را هرگز فراموش نخواهد کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم»

«مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکفَّارِ رُحَماءُ بَینَهُمْ »

پس از قبول ذلت توسط دولت دست نشانده و مرعوب امارات، اینک پذیرش ذلت سازش توسط دولت سرسپردۀ و دیکتاتور بحرین سلسله ای زنجیروار از اقدامات تحریک آمیز برای به انحراف کشیدن افکار و اذهان عمومی جهان از مسألۀ اول جهان اسلام و عادی سازی روابط با رژیم کودک کش و اشغالگر صهیونیستی خیانتی آشکار است که هرگز از عزم و مقاومت ملت‌های جهان اسلام نخواهد کاست و به زودی شاهد آزادی سرزمین‌های اشغالی و قدس به دست جوانان و رزمندگان فلسطین خواهیم بود.

با این سازش رذیلانه، حاکمان بحرین باید بدانند که باز کردن پای رژیم صهیونیستی به منطقه خلیج فارس موضوع ساده و گذرایی نخواهد بود و این اقدام نابخردانه نه تنها صلح و امنیت به همراه نخواهد داشت بلکه موجب ناامنی و بی ثباتی فزاینده خواهد شد که سازشکاران از جمله حاکمان ابله بحرین را هم در بر خواهد گرفت.

پیوستن بحرین به قطار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نتیجۀ سرسپردگی یک رژیم وابسته است که تحت تعلیمات آمریکایی و اسرائیلی به حیات ظلم ستیزانه علیه ملت خود می پردازد.

حاکمان ابلهی که برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس و نمایش بین المللی آن عجله می کنند، بایستی روزی بهای این جنایت بزرگ خود را به شکلی سنگین بپردازند.

رفتار استکباری ترامپ قمارباز در وادار نمودن حاکمان سخیف کشورهای دست پرودۀ خود با صهیونیست های تروریست پرور و اینگونه عادی سازی در راستای اجرای طرح معامله قرن و تکمیل پروژۀ نابودی کشورهای عربی است که حاکمان بزدل از درک آن غافل هستند.

بی شک ملت شجاع بحرین در ادامه مبارزات خود و حمایت از فلسطین، پاسخ این خیانت حکام دیکتاتور را خواهد داد.

گره خوردن سرنوشت آل خلیفه به سرنوشت رژیم صهیونیستی، یک پایان پیش‌بینی شدۀ شومی برای آنانی است که به دنبال جدایی از ملت‌ها و خوش خدمتی به استعمارگران و توطئه گران علیه امت عربی و اسلامی هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این توافق ننگین و اقدام خفت بار، آن را حماقتی راهبردی و خیانتی بس بزرگ دانسته که تاریخ آن را هرگز فراموش نخواهد کرد.

شــورای همـاهنـگی تبـلـیـغات اسـلامی خراسان جنوبی