مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در جمع کارکنان بیمه سلامت گفت: برون ده فعالیت های صورت گرفته توسط همکاران اداره کل و ادارات شهرستانی این بوده که نه تنها شکایت مردمی خاصی در سطح استان وجود نداشته، بلکه رضایتمندی مردم نیز از بیمه سلامت افزایش پیداکرده است.

آخرین نشست صمیمی مدیرکل بیمه سلامت استان با کارکنان برای سال ۹۹ در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد که برای رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی، حضور همکاران شهرستانی از طریق ویدئوکنفرانس صورت گرفت.

دکتر علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در این نشست ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد شعبانیه و سال جدید گفت: سالی که سپری شد، سالی پرکار و پر استرس بود و شرایط سخت کرونایی و اعمال محدودیت ها نیز مشکلات را چند برابر کرده بود.

 مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی ادامه داد: خیلی از دوران ها بواسطه سختی هایی که دارد، می خواهیم زودتر تمام شود ولی بعدها یاد خاطرات و همدلی و همیاری هایش می افتیم و امروز با وجود کرونا، سختی های زیادی را همه متحمل شده اند و برخی هم عزیزانشون را از دست داده اند، ولی همدلی، همکاری و تلاش دسته جمعی که بوجود آمد این سختی ها را شیرین می کند.

وی افزود: زندگی کوتاه است و باید قدر لحظات را بدانیم و بایکدیگر همدل و همراه باشیم، چراکه ارزش آدم ها هم این است که کنار هم باشند و درد و مشکلات همدیگر را درک کنند و باهم برای رفع ان تلاش کنند.

اربابی با بیان اینکه در بیمه سلامت هرکاری انجام می گیرد، برای رفع نیاز های درمانی مردم است، گفت: برون ده فعالیت های صورت گرفته توسط همکاران اداره کل و ادارات شهرستانی این بوده که نه تنها شکایت مردمی خاصی در سطح استان وجود نداشته، بلکه رضایتمندی مردم نیز از بیمه سلامت افزایش پیداکرده است و تصدیق این موضوع در تمام شهرستان ها توسط امام جمعه، فرماندار و شورای شهرها نیز در بازدیدهای مدیریتی و دیدارهایی که داشتیم، اعلام شده است.    

مدیرکل بیمه سلامت تصریح کرد: وجود این رضایتمندی ها حاصل تلاش و زحمات تک تک همکاران اداره کل و ادارات شهرستانی است که با همدلی و همکاری بیش از پیش برای رفع مشکلات و پاسخگویی مناسب به بیمه شدگان و مردم صورت گرفته است.

وی در ادامه ضمن توصیه به رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی، افزود: مراقب سلامتی خود و نزدیکانتان باشید و از دورهمی ها و خروج غیرضروری از خانه جداً پرهیز کنید و کوچکترین بیماری را جدی بگیرید که سلامتی شما برای ما از هرچیز دیگری مهمتر است.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در پایان گفت: امیدواریم در سال جدید، تحول خوبی ایجاد شود و همه همکاران با طرحی نو و برنامه ریزی بهتر از همان ابتدای سال پاسخگویی به مردم و بیمه شدگان را به نحو احسن انجام دهند تا در امورات بیمه ای و  درمانی آنان خللی ایجاد نشود.