#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

خراسان جنوبی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۶۵۰۰ خانوار در طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی برای ابتلا به ویروس کرونا پایش شدند.

سردار علی قاسمی، امروز یکشنبه ۲۳ آذر در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای خراسان جنوبی که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در کنار ستاد مدیریت کرونا بوده‌ایم.

وی افزود: ۱۱ هزار نفر از گروه های جهادی برای اطلاع رسانی، ضدعفونی معابر، کمک های مومنانه و پایش روستا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری و مشارکت داشتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت ۵۷۲ پایگاه مقاومت بسیج در سطح خراسان جنوبی، اظهار کرد: ۱۱۸ تیم نظارتی، ۱۲۱ تیم آموزش و اطلاع رسانی، ۲۹۸ تیم عملیاتی و ۴۷۷ تیم حمایتی در سطح استان فعال هستند.

قاسمی بیان کرد: کمبود وسایل حفاظت فردی برای تیم ها، عملیاتی شدن تیم‌های مراقبت و آموزش در شهرستان‌ها نیز از جمله این موانع است که رفع آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۵۰۰ خانوار با مشارکت شبکه‌ها و مراکز بهداشت در خراسان جنوبی پایش و هدایت شدند، یادآور شد: کمبود نیروی فنی در بخش بهداشت و درمان باعث شده تا نتوانیم تعداد تیم‌ها را گسترش دهیم.