?معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از پرداخت مرحله دیگری از عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان خبر داد.
عابدی با اعلام این خبر گفت: مرحله دیگری از عواید حاصل از فروش سوخت، فردا به حساب مرزنشینان استان واریز می شود.
?وی تصریح نمود: در این مرحله نیز به مشابه مراحل گذشته، مبلغ ۷۱۴ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوارهای ساکن در مناطق مرزی استان واریز می گردد.
?به گفته وی؛ اهالی ساکن در ۶۹ روستای شهرستان های نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه، مشمول دریافت این عیدی استاندار می باشند.
?معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با تأکید بر پیگیری های استاندار برای افزایش جامعه برخوردار از این طرح حمایتی، اظهار داشت:آمار خانواده های مشمول این طرح نسبت به مرحله قبلی ۴ درصد افزایش یافته است.
?عابدی متذکر شد:میزان پرداختی های دولت در قالب عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان طی سال های۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۱۰ ماهه اول سال ۹۷(۴۶ ماه) به میزان یک سوم مبلغی است که از بهمن ۹۷ تا اسفند ۹۸ (۱۴ ماه) بوده است.
?وی یادآور شد: مراحل پرداختی این طرح حمایتی هم طی این مدت ۱۴ ماه به نسبت ۴۶ ماه گذشته، دو برابر شده است.
?به گفته وی؛ طی سال های ۹۴، ۹۵، ۹۶ و ۱۰ ماهه اول سال ۹۷ چهار مرحله و از بهمن ۹۷ تا اسفند ۹۸ هشت مرحله واریزی به حساب مرزنشینان صورت گرفته است.
?معاون استاندار اظهار امیدواری کرد؛ با تلاش و پیگیری های استاندار، پرداخت عواید حاصل از فروش سوخت مرزنشینان همچنان ادامه داشته باشد.
?عابدی در پایان از مرزنشینان خواست؛ با توجه به شیوع بیماری کرونا و تأکید متخصصین بر ماندن در خانه و عدم استفاده از وجه نقد، نسبت به هزینه کرد وجوه در اختیار به صورت غیر حضوری اقدام نمایند.
?شایان ذکر است : مرحله قبلی عواید حاصل از فروش سوخت، اواخر بهمن ماه به حساب مرزنشینان واریز شده است.