#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نشریه علمی مطالعات فرهنگی – اجتماعی خراسان در ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه ب (خوب) شد.

، محمود رمضانی با بیان این خبر عنوان کرد: مطابق معیارهای کلی ارزیابی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و براساس آیین نامه نشریات علمی، فصلنامه علمی مطالعات فرهنگی – اجتماعی خراسان برای سومین سال متوالی (۱۳۹۸، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰) رتبه (ب) را دریافت کرد.

وی با اشاره به این که فصلنامه مطالعات فرهنگی – اجتماعی خراسان از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۸۹ با عنوان فصلنامه فرهنگ خراسان جنوبی آغاز به کار کرد، ادامه داد: از سال ۱۳۹۰ تاکنون با عنوان فصلنامه علمی – ترویجی مطالعات فرهنگی – اجتماعی خراسان با هدف فراهم نمودن زمینه ­ی مناسب جهت انجام مطالعات میان رشته ای در مباحث فرهنگی – اجتماعی مربوط به خراسان (جنوبی، رضوی، شمالی) منتشر می شود.

به گفته وی تاکنون ۶۳ شماره همراه با ۲۰۳ مقاله در راستای کمک به توسعه و ارتقاء دانش علمی، تخصصی پژوهشگران، متخصصان، کارشناسان و دانش پژوهان در حوزه های فرهنگ، تمدن، آداب و رسوم، تاریخ و جغرافیا و آموزش در گستره خراسان به چاپ رسیده است.

 گفتنی است فصلنامه علمی مطالعات فرهنگی- اجتماعی خراسان در پایگاه استنادی علوم کشورهای اسلامی (ISC) به نشانی  www.srlst.com ؛ پایگاه سیویلیکا به آدرسhttps://civilica.com/1/60837 ؛ پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی https://www.sid.ir/fa/journal/JournalList.aspx?ID=8071 ؛ پایگاه بانک اطلاعات نشریات کشور به نشانی ww.inti@magiran.com  و پایگاه مجلات تخصصی نور به نشانیwww.noormags.com  نمایه می‌شود.