#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?استاندار iخراسان جنوبی گفت : در نشستی امروز با رئیس جمهور با استانداران و مجمع نمایندگان استانهای خراسان جنوبی،رضوی و شمالی مشکلات استان و مصوبات سفر ریس جمهور مطرح شد .

?قناعت افزود. : توجه به حوزه راه های استان ؛ بهداشت و درمان و کمبود پزشک متخصص؛ اصلاح قانون کول بری در استان پرداخت عواید سوخت نشینان و احداث پست ۴۰۰ کیلووات از جمله موضوعات مطرح شده از سوی نمایندگان استان و استاندار بود ‌.

?وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از جمله موضوعات که در این جلسه بررسی شد ،گفت : استان خراسان جنوبی از جمله استان های پیشتاز در طرح نهضت ملی مسکن است که تامین زمین انجام شده است و ۴۰ درصد از افرادی که ثبت نام کردند قرداد با سازندگان انجام شده و تا این لحظه استان رتبه دوم در کشور را داراست.

?استاندار با اشاره به پیگیری های مصوبات سفر ریاست جمهوری افرود: از ۱۰۰ مصوبه این سفر، ۳۴ مصوبه درحال اجرا و مابقی در دست بررسی است.

استاندار در ادامه با بیان اینکه طرح راه آهن بیرجند،قائن، یونسی کنسرسیوم آن تشکیل شده است گفت: ظرف چند هفته آینده ،جلسه ای با بانک های استان در این خصوص برگزار می شود.

?آقای قناعت افزود: با برگزاری اجلاسیه جهادگران در شهرستان فردوس در ۱۳ شهریورماه ،از ایت الله رئیسی برای حضور در استان و شرکت در این مراسم و همچنین بررسی مصوبات سفر قبل به استان دعوت شد