معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی مدارس و دانشگاه‌های استان به منظور افزایش ضریب اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا، تا پایان هفته جاری تعطیل است.

ناصر خوش خبر شامگاه یکشنبه  افزود: حسب دستور استاندار محترم و فقط برای افزایش ضریب اقدامات پیشگیرانه در زمینه شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و دغدغه اولیای دانش‌آموزان و دانشجویان اتخاذ شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: همه مدارس شهری و روستایی استان در هر ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر و دانشگاه‌های استان از فردا دوشنبه (پنجم اسفند) تا پایان هفته تعطیل است.

بنا بر اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند، تاکنون مورد مشکوک ابتلا به کرونا در استان خراسان جنوبی مشاهده نشده است اما مردم باید پیوسته مراقبت‌های بهداشتی لازم را انجام دهند.

اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی هم اعلام کرد: تمامی مهدهای کودک تحت نظارت و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی سراسر استان خراسان جنوبی از فردا (دوشنبه) تا پایان هفته جاری تعطیل است.

بنا به تصمیم کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بهزیستی و به منظور آمادگی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، تمامی مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی در سراسر استان تا پایان این هفته تعطیل اعلام شد.