شب شعر یک شنبه شب های کانون ، این هفته رنگ و بوی بهاری به خود گرفت .مدیرعامل کانون هنرمندان درحاشیه مراسم گفت :
کانون هنرمندان خراسان جنوبی به عنوان یک سازمان مردم نهاد فرهنگی و هنری استان با دوازده سال پیشینه پر افتخار فرهنگی و هنری با کارنامه ای فاخرو درخشان درحوزه وظائف که جمع کثیری از هنرمندان و فرهیختگان رشته های مختلف هنری و فرهنگی وفرهیختگان خراسانی را از سراسر کشور در دل خویش جای داده وبا همراهی موثرخود آنرا ساماندهی میکند ،همه ساله علاوه بر برگزاری مراسم ، نشست ها ،آسیب شناسیها ، نکوداشت ها و ثبت و ضبط و معرفی مفاخر استان ، کارگاه های نقد ،کلیپ های متعدد هنری وفرهنگی واجتماعی در طول ایام سال به مناسبت های مختلف ملی ، مذهبی و بومی و فرهنگی اقدام به برگزاری مراسم می نماید.

این بار نیز همراه با شمیم بهار طبیعت و با هدف ایجاد شور و نشاط آفرینی اجتماعی جشن بزرگ شعر و موسیقی در محل فرهنگسرای وحدت شهرداری بیرجند برگزار شد.
این مراسم که با حضور جمع کثیری از هنرمندان وعلاقمندان عرصه هنر، یکشنبه شب این هفته بیستم اسفند ماه ۹۶برگزار شد از بخش های مختلف شعر و موسیقی تشکیل می شد
درخلال این مراسم چهار گروه از موسیقی فعال استان بااجرای موسیقی محلی ،مقامی ، کلاسیک ، پاپ و سنتی فضائی شادومفرح بوجود آوردند .

این مراسم که با شعر خوانی تعدادی از شاعران مطرح استان همراه بود لحظاتی به یاد ماندنی را برای حاضرین رقم زد .
حسین رفیعی گفت :حضور در تمامی مراسم متنوع فرهنگی ، هنری و آموزشی کانون هنرمندان برای عموم آزاد و رایگان است و هیچ محدویتی در این زمینه وجود ندارد .

وی بخصوص از علاقمندان عرصه فرهنگ و هنر به صورت ویژه دعوت به همراهی وحضور نمود
همچنین چشم انداز آتی کانون را
علاوه بربرنامه های جاری حال حاضر هفتگی و روتین کانون هنرمندان خراسان جنوبی ، بصورت
ایجادسلسله برنامه های نقادی هنری ،اجتماعی وفرهنگی ،احیا ئ هویت وفرهنگ بومی ،تاکید برشورونشاط پایدار وبررسی راهکارهای ایجاد انگیزه درهنرمندان باتکریم ،قدردانی وحمایت معنوی ازاین قشر فرهیخته برای آفرینش های هنری بیشتر ترسیم نمود

وی در پایان ازعلاقمندان وشاعران استان
برای حضور در هشتمین نشست آزاد سالیانه دهم فروردین شاعران خراسان جنوبی از سراسر کشور به میزبانی کانون هنرمندان
که مطابق روال همه ساله از ساعت ۱۵ الی ۱۶ در بند زیبای دره بیرجند آغاز و از ساعت۱۶ الی۱۹
در محل خیابان انقلاب خیابان شهید کلاهدوز فرهنگسرای حدت ، کانون هنرمندان خراسان جنوبی ادامه پیدا می کند، دعوت کرد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله