نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: ضربه به فرهنگ حجاب، یک جریان استعماری است

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی گفت: موادمخدر، شرب خمر و ترویج آن، تبدیل شدن چادر که پرچم اسلام و انقلاب است، به لباس‌های دیگر و همچنین بی حیایی ها و بدحجابی ها، گوشه ای از حادثه مسجد گوهرشاد است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از  خواهران بسیج دانشجویی و  فعال فرهنگی بیرجند اظهار کرد: مسئله قتل و جنایت در مسجد گوهرشاد، در کنار مرقد مطهر حضرت علی بن موسی الرضا یک اتفاق نیست بلکه یک جریان است لذا تا به امروز ادامه داشته است.

 

وی ادامه داد: قبل از انقلاب کره زمین به دو نیمکره شرقی و غربی تقسیم شده بود و استعمارگران خداوند متعال را حذف کرده بودند و به صورت هدفمند و به مانند دو لبه قیچی اسلام و ارزش های الهی و انسانی را از بین می بردند اما امروز مشاهده می کنیم با همه پُزی که می دادند به بن بست رسیده اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مصوبه اخیر روسیه که به عنوان همه پرسی برگزار شد، بعد از افتضاحات کمونیست به صورت قانونی، خداوند متعال وارد بر قانون اساسی روسیه شد و این همان چیزی است حضرت امام خمینی(ره) به آن توصیه کرده بودند، از اولین مظاهر این مصوبه نیز مسئله ازدواج آن هم بر اساس ارزش های الهی و انسانی بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: تفکر غرب به انسان به عنوان یک حیوان اقتصادی که فقط شکم و شهوت خودش مطرح است نگاه می کند و هرچه توجیه اقتصادی داشته باشد را خوب و هرچه توجیه اقتصادی نداشته باشد را بد می نامد.

 

وی با اشاره به اینکه امروز در کشورهای اروپایی و آمریکا فریاد عدالت خواهی سر می دهند و تا پای جان می ایستند، ادامه داد: فرانسوی ها بعد از ۷۰ هفته هنگامی که با ویروس کرونا مواجه شدند گفتند که ما حاضریم با ویروس کرونا بمیریم اما با سیستم سرمایه گذاری لیبرال زنده نمانیم.

 

امام جمعه بیرجند عنوان داشت: از نظر علمی و عقلی، ادعای عدالت خواهی و حقوق بشر منهای حق که ذات مقدس پروردگار است، معنا ندارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه دنیا امروز عطش عدالت دارد و عدالت در پای خداپرستی است، گفت: خدای متعال در مقطعی که نه قبل و نه بعد از آن ممکن بود، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند اما باید دید که چرا ۴۰ سال گذشته است و ما مدام با آزمون و خطا مواجه بوده ایم.

 

وی بیان داشت: با توجه به اینکه سالیان طولانی کشور در دست انگلیس و آمریکا بوده است، آن ها بذر آفت را در جامعه ریخته اند لذا بعد از انقلاب و در این فرصت طلایی ۴۰ ساله، به خاطر تحت تأثیر بودن بسیار و یا بعضی از مسئولین از مکتب غرب و شرق، نتوانستیم به آرمان هایمان نزدیک شویم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اساس این انقلاب نه شرقی و نه غربی است، اضافه کرد: آنچه را که ما در تحقق آرمان های انقلاب کم آوردیم به خاطر این است که امور به دست کسانی افتاد که آنها متاثر از فرهنگ های بیگانه ای بودند که امروز به رسوایی کشیده شده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی تصریح کرد: در گام دوم انقلاب هدف این است که شرایط تغییر پیدا کند که آثاری از تغییر را نیز امروز مشاهده می کنیم و این تغییر منحصر به ایران نیست و منطقه و جهان نیز در حال تغییر است.

 

وی گفت: ما امروز در یک شرایط ویژه‌ای قرار داریم و آن اینکه در گام دوم و با این بن بست های مکتب های غربی باید صد در صد و بیش از آنچه که نسبت به آرمان های انقلاب داشتیم، پافشاری کنیم.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه فطرت هرگز پیر نمی شود، مطرح کرد: امروز مخاطب شما همان کشورهای غربی، اروپایی و مردم آمریکا هستند، آنها بیدار شده اند و حرفشان این است که تا عدالتی نباشد، صلحی نیست.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی اضافه کرد: حادثه مسجد گوهرشاد یک جریان است که در آن روز ایجاب می کرد به صورت نظامی و با سلاح و زور وارد بر مسجد شوند و چادر را از سر زنان بردارند و بعد به وسیله انواع شیطنت های شرقی و غربی، مسلمانی را از میان بردارند.

 

وی عنوان داشت: موادمخدر، شرب خمر و ترویج آن، تبدیل شدن چادر که پرچم اسلام و انقلاب است، به لباس‌های دیگر و همچنین بی حیایی ها و بدحجابی ها، گوشه ای از حادثه مسجد گوهرشاد است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز بسیاری از مسئولین متأثر از مکتب ها بیگانگان هستند، گفت: امروز مبارزه با طرح های استعمارگران مبارزه و جهادی می خواهد در حدی که امام زمان(عج) بپسندد.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی با بیان اینکه امروز بدون طرح، برنامه ریزی، زمان بندی و نتیجه گیری به جایی نمی رسیم، گفت: ما در مقطع کنونی به آرمان های انقلاب و اسلام بسیار نزدیک هستیم اما برای رسیدن به آن نیازمند کار و تلاش مضاعف هستیم.

 

وی ادامه داد: نسیم رحمت الهی در جهان وزیده و اگر درست عمل کنیم، مطالب را درست بیان و پیاممان را درست به مخاطب منتقل کنیم، می توانیم به نتایج خوبی برسیم.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه آن چیزی که دنیا می خواهد همان طرح اسلام و انقلاب است، تصریح کرد: امروز همه دنیا و محققین می دانند که مکتب عدالت، مکتب حضرت امام علی(ع) و حضرت امام صادق(ع) است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی بیان داشت: اگر ما در میان خودمان الگوسازی عملی درست کنیم یقین بدانید از جهت فرهنگی در سطح جهان، قله های اندیشه و افکار را تسخیر می کنیم.

 

وی اضافه کرد: مسئله گران فروشی، تقلب، کلاه برداری و حقوق های نجومی، طرح های استعماری است برای دزد کردن و بی اعتماد کردن مردم.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: افراد بدحجابی که مأموریت پیدا می کنند تا از شهری به شهر دیگری بروند و کارشان پرسه زدن در خیابان ها است نیز طرح‌ و پروژه بیگانگان است.

 

حجت الاسلام و المسلمین آقای عبادی خاطر نشان کرد: مسلما پیروزی از آن ما است اما باید کارها را دانش بنیان، کارشناسی شده، زمان بندی شده و با نظارت لازم انجام داد.

 

وی تصریح کرد: چطور می شود که بیگانگان از ده هزار کیلومتر آن طرف تر وارد بر خانه ما می شوند و بر فرزندانمان تأثیر می گذارند اما ما هیچگونه طرح و برنامه ای نداریم.

 

امام جمعه بیرجند در پایان گفت: امید است که برنامه های شما برای گام دوم انقلاب موثر باشد و در لیست یاوران امام زمان(عج) قرار بگیرید.