#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

 مسوول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: رسانه‌ها طلایه‌داران و مجاهدان خط مقدم جهاد تبیین هستند که بعد از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب، حضور چشمگیری در این زمینه دارند.

 سجاد رضایی روز سه‌شنبه در در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار افزود: امسال روز خبرنگار با عاشورای حسینی و رسالت تبیین‌گری و روایت‌گری زینب (س) مقارن شد که رویدادی کم‌نظیر و دارای اهمیت است.

وی گفت: هدف اصلی بسیج رسانه از حیث ساختار، تشکیل جبهه متحد انقلاب اسلامی است که در این راستا همگرایی و هم‌افزایی خوبی را در مجموعه رسانه‌های استان شاهد هستیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌ جنوبی ادامه داد: از حیث محتوا، دستور کار اصلی ما فرمان مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین است که رسانه‌ها در این مسیر پیشتاز و طلایه‌دار هستند.

وی گفت: در موضوع جهاد تبیین سه اولویت وجود دارد که بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، انعکاس اصول انقلاب اسلامی و شکستن هیمنه پوشالی غرب است.

رضایی اظهار داشت: فضای کنونی جامعه را سبک زندگی غربی احاطه کرده لذا رسانه‌های مختلف باید فسادها و پستی‌های این سبک زندگی و تفکرات بد غربی را در حق بشر برای مردم بازگویی کنند.

وی افزود: باید هیمنه غرب شکسته شود و با حضور و فعالیت همه رسانه‌ها چه مکتوب یا مجازی یک اتفاق بزرگ در راستای فرمان مقام معظم رهبری شکل گیرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان‌ جنوبی هم در این دیدار گفت: رعایت نکردن اصول اخلاق حرفه‌ای توسط برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی یکی از چالش‌های حوزه رسانه‌ای استان است.

سمانه سالاری ادامه داد: برخی مدیران از گفتن واقعیت‌ها دوری و فقط به بیان عملکرد اکتفا می‌کنند از طرفی خبرنگاران را تبلیغات‌چی قلمداد کرده اما خبرنگاران همواره ثابت کردند که در گذشته و در حوادث مختلف، محکم‌تر از مدیران قدم برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه مدیران باید خبرنگاران را در کنار و نه مقابل خود ببینند گفت: مدیری که مشکل جامعه رسانه‌ای را درک نکند، نمی‌تواند مشکل جامعه را هم درک و رفع کند.