#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: دولت سیزدهم به تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، تکریم خانواده شهدا را وظیفه دانسته و جزو راهبردهای اصلی مسئولان است.

، افشار دارابی ر در دیدار با خانواده شهید امیرآبادی زاده که با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در بیرجند برگزار شد ضمن ابلاغ سلام وزیر کشور به خانواده

این شهید افزود: خداوند را شاکریم و دیدار با خانواده شهید، سعادتی است که امروز نصیب شد.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم به تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تکریم خانواده شهدا را وظیفه می‌داند؛ لذا سرکشی، دیدار با خانواده شهدا، رسیدگی و هم صحبت بودن با آنها جزو راهبردهای اصلی دولت است.

مشاور وزیر کشور ادامه داد: همچنان که رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی به شهدا عشق می‌ورزند، این دولت هم وظیفه می‌داند که در همه سفرها به نمایندگی از خانواده شهدا حداقل با یک خانواده شهید دیدار داشته باشد.

وی همچنین بر آسیب‌شناسی مسایل عاطفی و خلاءهای روحی همسران شهدا تاکید کرد و گفت: اردوهای زیارتی، سیاحتی، برنامه‌های فرهنگی و گردشگری در این زمینه پیگیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: یکی از برنامه‌های دشمن، کمرنگ کردن فرهنگ شهید و شهادت است لذا باید در این راستا هوشیار بوده و نقشه‌های دشمن را با پاسداشت شهدا خنثی کنیم.

سید محمدرضا طالبی اظهار داشت: پاسداشت شهدا و زنده نگهداشتن خاطرات آنها یکی از وظایفی مهم است که باید در راستای جنگ فرهنگی دشمن به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه شهدا از مهم‌ترین و بالاترین سرمایه خود گذشتند افزود: درک خانواده شهدا کار بزرگی است و باید همواره قدردان صبر آنها باشیم.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر پشتیبانی از خانواده شهدا تاکید کرد و  گفت: همواره حفظ حرمت خانواده شهدا مورد تاکید بوده و باید در راس امور قرار گیرد.

وی ادامه داد: امنیت امروز کشور و عزت جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌الملل مدیون خون شهدا است و باید به‌طور مداوم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

شهید محمد امیرآبادی زاده سال ۱۳۳۷ در بیرجند متولد شد و سال ۶۵ در شلمچه و عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت رسید.

مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور شامگاه سه‌شنبه برای حضور در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی وارد بیرجند شد و دیدار با مسوولان استان، چند بازدید و برگزاری کارگاه آموزشی ضمن خدمت مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی از برنامه‌های این سفر بود.