?با حضور نماینده معاونت هماهنگی امور استان های دفتر نهاد ریاست جمهوری، پروژه های جهش تولید استان مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.
جلسه بررسی “پروژه های جهش تولید استان” به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،نماینده معاونت هماهنگی امور استان های دفتر نهاد ریاست جمهوری و مدیران دستگاه های مرتبط برگزار گردید.
?در این جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در جهت به ثمر نشستن این طرح ها گفت: با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری روند اجرای “پروژه های جهش تولید استان” مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت و قرار است در جلسه جمع بندی نحوه تسریع در اجرای این پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.
?در این جلسه سید جلال الدین هاشمی نماینده معاونت هماهنگی امور استان های دفتر نهاد ریاست جمهوری نیز با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جاری از طرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و تأکیدات ویژه رئیس جمهور گفت: با بهره برداری از این پروژه ها، رونق تولید و کسب و کار ایجاد می گردد.
وی از هم افزایی حاکم بر مدیریت استان و تلاش های صورت گرفته در جهت به ثمر رساندن این پروژه ها تقدیر کرد.
?لازم به ذکر است: با امضاء تفاهم نامه ای فی مابین مدیریت استان و سازمان برنامه و بودجه کشور ۷۵ پروژه در قالب “پروژه های جهش تولید” با اعتبار بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان تا پایان دولت به بهره برداری می رسد.