◾️بسمه تعالی

صلی‌الله علیک یا اباعبدالله‌الحسین(ع)

◾️محرم ۱۴۴۲ هجری قمری در حالی از راه رسید که ویروس منحوس کرونا، چتر خود را بر سر همه دنیا گسترانیده و ایران عزیز ما را نیز متأثر ساخته است، با این وجود مردم متدین و ارادتمند خاندان عصمت و طهارت(ع) در استان خراسان جنوبی، همنوا با همه عزاداران حسینی در اقصی نقاط کشور به اقامه عزا پرداختند.
◾️تدبیر و درایت ارزنده و برنامه‌ریزی درست هیئات مذهبی و همراهی مردم فهیم این دیار، سبب شد مراسم سوگواری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان برگزار شود و جلوه هایی بی نظیر از عشق و ارادت به سرور و سالار شهیدان(ع) ترسیم گردد.
◾️اینجانب از ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و وعاظ، پیرغلامان، مداحان، مدیران و دست اندرکاران هیئت‌های مذهبی، هیئت امنای مساجد و حسینیه ها،تمامی عوامل اجرایی و کلیه سوگواران حسینی که با تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، تمکین به قانون و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند و به حق خوش درخشیدند،تقدیر و تشکر می کنم.
◾️امید که با ادامه این روند نیکو، در کلیه مراسم و برنامه های ویژه این ایام تا پایان ماه محرم و صفر، ضمن پاسداشت شعائر اسلامی با رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به حقوق شهروندی و حفظ سلامت آحاد جامعه احترام بگذاریم.

◾️محمدصادق معتمدیان