روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، خبر داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵دستگاه ماشین‌آلات راهداری درگیر و برف‌روب در محورهای مواصلاتی این استان مستقر و۱۹۳۰کیلومتر از راه‌های فرعی و اصلی استان برف‌روبی شده است.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، با بیان اینکه در مورخه ۸/۱۱/۹۶ از۱۱ شهرستان ، برف و باران گزارش گردید با تلاش راهداران ۵۸۰ کیلومتر محور راه روستایی برف روبی و بازگشایی شده است.
اسدا… جلال زاده، با اشاره به اینکه در تاریخ یاد شده ۱۶۰ نیروی راهدار با ۹۵ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و برف روب در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی خدمات رسانی نموده‌اند، افزود: به ۴۱ دستگاه خودرو امداد و طی همین مدت کمک رسانی گردید و از فضاهای نمازخانه‌های بین راهی و راهدارخانه ها جهت اسکان موقت نیز بهره برداری شد.
وی، گفت: ۱۹۲۰ تن شن و نمک در اجرای عملیات برف‌روبی مورخه ۸/۱۱/۹۶ در محورهای خراسان جنوبی مصرف شده گردید.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، اظهار داشت: شماره تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ نیز جهت ارتباط مستقیم با مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان عزیز پیش بینی شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله