استاندار خراسان جنوبی: با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، پروژه نمونه طرح گردشگری بند دره بیرجند سرعت می‌گیرد.
 آقای ملانوری شب گذشته در جلسه هماهنگی و پیگیری آخرین اقدامات بند درهاختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای سرعت گرفتن پروژه نمونه طرح گردشگری بند دره بیرجند گفت: این اعتبار برای تکمیل و تسریع در روند اجرای پروژه‌های در دست اقدام طرح نمونه طرح گردشگری بند دره اختصاص یافت.

وی افزود: یکی از پروژه‌هایی که به مباحث رفاهی و نشاط اجتماعی شهروندان کمک می‌کند، پروژه نمونه طرح گردشگری بند دره است.

استاندار با قدردانی از اقدامات انجام شده در این پروژه افزود: در طول سال‌های قبل، اقدامات ارزشمندی برای راه اندازی پروژه توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله شهرداری بیرجند، ادارات کل حمل و نقل و پایانه ها، میراث میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ورزش و جوانان ، منابع طبیعی و آبخیزداری و شرکت توزیع نیروی برق و… انجام شده است.

به گفته وی؛ باید تلاش کنیم بر اساس برنامه زمان بندی شده حرکت کنیم و کار را پیش ببریم.

استاندار به لزوم سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه تأکید کرد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن سال نو ، باید تأمین اعتبارات لازم برای تکمیل سریعتر زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی برای استفاده مردم انجام شود.

آقای ملانوری با تأکید بر رعایت نکات ایمنی در اجرای پروژه، افزود: به دستگاه‌های اجرایی ، تکلیف می‌شود ، ایمنی پروژه را در بالاترین سطح در نظر بگیرند و دستگاه‌های امنیتی و نیروی انتظامی نیز باید حضور فعالی داشته باشند تا مراجعان در فضایی امن، سالم و با نشاط بتوانند از این پروژه استفاده کنند.